lauantai 27. joulukuuta 2014

Joulukalenteriluukut 21.-25. 2014

Joulun pyhät on ohi 
ja ihania joulukalenteritavaroita 
esitelty sukulaisillekin.

Upea asetelma saatiin koottua!
Ensin tuntui, että huoneessa asusti joulusta pitävä romanttinen mieshenkilö, 
mutta kyllä siellä on selvästi paljon naisellistakin :)

 Huoneessa siis kaikkea joulukalenterista ja pikkujouluista 
saatua sekä joulukuussa itsetehtyä.
Ruoat ja kalusteet aiemmin ostettuja tai tehtyjä.


Tuolta löytyy nämäkin ihanat tavarat:
(materiaalit odottavat muualla)
21. luukku Piikkolta
Paketista löytyi puutarhan linnuille joululahja: 
siemeniä ja ihana siemenkello.
Valitettavasti kamerani ei suostunut tarkentamaan...
Kiitos!

Minä lähetin hänelle työkalusetin


22. luukku myös Piikkolta
ja nyt paketissa oli ihana perinteinen halkoteline sytykkeineen.
Unto-eno ottaa itselleen tämän telineen.
Kiitos!

Minä lähetin hänelle valurautapannun, 
rikkoutuneen kananmunan ja pannunaluset/koristeet
 

23. päivänä oli tuplaluukku Annelin ja Jaanan kanssa

Annelin paketissa oli kaikki käytettävissä. 
Ihanaa nauhaa ja kangasta sekä 
lankakori keskeneräisellä kutimella.
Kiitos!

Minä lähetin Annelille työkalusetin

Jaanan paketissa oli ihana perhostaulu.
Uno-eno nappaa sen joulunjälkeen taloonsa.
Kiitos!

Minä lähetin Jaanalle pienen ryijyn
 

24. päivänä oli myös tuplaluukku Mariannen ja Jaanan kanssa

Marianne oli pakannut upean auringonkukan ja keijutaulut.
Puutarhamme kaipaa noin upeita kesäkukkia 
ja taulut löytävät paikkansa vieras/lastenhuoneesta.
Kiitos!

Minä lähetin Mariannelle hiekkalinnan

Jaanan paketista löytyi naisellinen ruusumatto 
ja pinkki hajuvesipullo.
Tessa ottaa nämä haltuunsa.
Kiitos!

Minä lähetin Jaanalle työkalusetin
 

25. luukku vielä Jaanalta
Hän oli pakannut joulupäivään sopivia tauluja
ja paketin päällä oli pussillinen englanninlakuja.
Kiitos!

Minä lähetin hänelle rikkoutuneen kananmunan
 ja pannunaluset/koristeet
 

Kiitokset kaikille ihanasta joulukalenterista!
Hyvää Joulua
ja Onnellista Uutta Vuotta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti