torstai 5. helmikuuta 2015

Swappeja ja työkaluja

Tammikuun lopulla Nukkekotiyhdistyksen hallituksen järjestäytymispäivillä, 
piiiiitkän kokouksen piristykseksi vaihdettiin illalla pikkupaketit.

Minä pakkasin rasiaan  kannun, tarjottimen ja "kulhoon" fimoruusut. 
Pakettini meni Ainolle.

Minä sain Maijan aplikaatiotyynyt. 
Tuota tekniikkaa en osaakaan!
Tyynyjen taustat ovat ruudukasta ja molemmissa etupuolella "kukat".

Helmikuun ensimmäisenä maanantaina kokoontui Järvenpään Miniryhmä 
ja minä lupauduin kertomaan miten teimme viime keväänä 
Päijät-Hämeen Nukkekotiharrastajien kanssa työkaluja.

Sain minäkin tehtyä pari lisää...

Kerhoillan lopuksi vaihdettiin Ystävänpäivän paketit. 
Minä olin pakannut tähän vaihtoon fimoruusuista kimpun 
ja töttörön täyteen vaahtokarkkeja. 
Pakettini meni Annelle.

Minä sain vaihtopaketin Sirkalta 
ja sieltä ilmestyi upea Hortensia-ruukku!

Sopii täydellisesti edellisenä kerhoiltana tehtyyn "talokehikkoon".

 Suurkiitos Sirkka!

Hyvää Ystävänpäivää joka ikisenä päivänä
kaikille lukijoilleni
ja tervetuloa kaikki uudet lukijat!



1 kommentti:

  1. Kivoja vaihtareita!
    Hortenssiat on upeat ja sopivat tosiaan hienosti hauskaan kukkalaatikkoosi.
    Terkkuaja!

    VastaaPoista